Curs certificat de Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC) - recunoscută de MEN şi MMFES.

proiectabil.jpg

„ProiectABIL”

Program de specializare pentru ocupaţia Manger Proiect

 Am întrebat de multe ori oamenii ce ar face cu 1.000.000 de euro dacă i-ar avea la dispoziţie. Răspunsurile au fost variate. Imaginea unui „sac de bani”, cu care ne-am putea „trezi” la un moment dat, ne face să visăm, dar totodată apare în noi un simţ numit simplu - RESPONSABILITATE.

În managementul proiectelor experimentăm responsabilitatea de a defini un obiectiv, de a-l accepta şi promova, de a crea o echipă capabilă să susţină în mod competent unul sau mai multe rezultate către un beneficiar pretenţios. «Cineva» primeşte sarcina de a iniţia, planifica, programa şi controla realizarea unui obiectiv. Tot acest «Cineva» marchează încheierea proiectului. Acest «Cineva» este managerul proiectului. Ceea ce vom facem împreuna la cursul «Manager Proiect», va fi să experimentăm pe rând rolurile de iniţiator, promotor, organizator şi cel care marchează SUCCESUL proiectelor pe care ni le asumăm.

Cursul este certificat de Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC), organ de specialitate în coordonarea Ministerului Educaţiei Naţionale (MEN). În urma examinării ANC, absolvenţii obţin Certificatul de specializare pentru ocupaţia Manager Proiect - cod COR 242 101.
Durata programului este de 48 de ore şi se desfaşoară după un calendar care va fi stabilit şi comunicat după înscrierea participanţilor.

Conform Standardului Ocupaţional, categoriile de competenţe specifice pentru care vei primi certificare sunt:

  • Stabilirea scopului proiectului
  • Stabilirea cerinţelor de management integrat al proiectului
  • Planificarea activităţilor şi jaloanelor proiectului
  • Gestiunea utilizării costurilor şi a resurselor operaţionale pentru proiect
  • Realizarea procedurilor de achiziţii pentru proiect
  • Managementul riscurilor
  • Managementul echipei de proiect
  • Managementul comunicării în cadrul proiectului
  • Managementul calităţii proiectului

Ce vei obţine la finalul programului? Vei fi capabil să:

  • transformi ideile în proiecte concrete
  • îţi asumi şi te antrenezi în rolul de manager de proiect:
  • organizezi şi coordonezi echipa de lucru a proiectului
  • realizezi un sistem de comunicare a proiectului identifici şi analizezi riscurile proiectului
  • planifici şi gestionezi resursele de timp şi de buget ale proiectului
  • monitorizezi realizarea proiectului în prametri stabiliţi şi introduci reglajele necesare
  • evaluezi şi închei cu succes proiectele
  • FACI PARTE DINTR-UN PROIECT DE GRUP DE CONTRIBUŢIE SOCIALĂ

Modul de lucru va fi interactiv şi susţinut prin:

  • activităţi individuale şi de grup
  • aplicaţii şi simulări folosind instrumente specifice
  • discuţii de grup, dezbateri şi negocieri
  • reprezentarea scenică a unor situaţii cu ajutorul metodelor de acţiune
  • prezentări către grup cu oferire şi primire de feedback
  • implicarea într-un proiect de grup de contribuţie socială
  • supervizare şi coaching

Creatorii programului şi traineri

Programul a fost creat de traineri în colaborare cu Adrian Hodină, specialist în Eficienţă şi Productivitate Managerială.

Anabela Hani – Trainer şi Consultant

  • Trainer certificat ANC
  • PM certificat ANC
  • Asistent PM în proiecte naţionale
  • Psihodramatist - absolvent al Asociatiei Române de Psihodramă Clasică, psihoterapeut sub supervizare
  • Formare în sociodramă şi metode de acţiune – MPV/SAM (Sociodrama & Action Method) prin Sociodrama Centre Romania – certificat acordat de British Psychodrama Association. 

Paul Adrian Costin – Trainer şi Consultant

  • MBA, masterat în economie
  • Consultant în management
  • Trainer certificat ANC
  • PM certificat ANC
  • Formare în sociodramă şi metode de acţiune – MPV/SAM (Sociodrama & Action Method) prin Sociodrama Centre Romania
  • Managing Partner Avalon Management
  • 12 ani experienţă în managementul companiilor
  • 8 ani experienţă în consultanţă de afaceri

Mărturii ale unora dintre participanţi:

Darius (ofiţer bancar) – A fost foarte interesant modul în care trainerii au interacţionat cu noi şi modul în care ne-au stârnit interesul. Am rămas cu amintiri frumoase, haioase şi interesante şi cu o mulţime de informaţii folositoare atât pentru activitatea mea profesională cât şi pentru cea personală.

Dănuţ (medic) – E bine să redescoperi că tot timpul ai ceva de aflat sau de învăţat şi că există oameni care te pot ajuta.

Nicoleta (ofiţer bancar) – M-am simţit foarte bine făcând parte dintr-o echipă de oameni minunaţi de la care am avut multe de învăţat. Mi-au plăcut foarte mult activităţile în care am fost implicată, modul interactiv în care s-a desfăşurat cursul, felul în care trainerii au transmis informaţia, un alt mod decât am fost obişnuită.

Daniel (director medical) – Acest program m-a ajutat în structurarea valorilor personale prin conştientizare. De asemenea, am rămas cu multe cunoştinte practice şi în relaţie cu persoane foarte interesante.

Aspecte administrative

Preţul programului este 2.350 lei (pentru cursurile acreditate nu se percepe TVA) şi acoperă:

  • cheltuielile de facilitare
  • suportul de curs şi materialele necesare
  • masa de prânz şi pauzele de cafea
  • bugetul proiectului de contribuţie socială
  • taxele pentru examinare şi eliberare a certificatului

Participanţi: grupul se formează din 8-12 persoane. În cazul în care nu se întruneşte nr. minim de persoane, cursul se poate reprograma şi se returnează integral plăţile efectuate.

Locul desfăşurării: Bucuresti, sector 3, strada Teodor Stefănescu, nr. 1, parter-birouri

Pentru alte informaţii şi înscrieri te rugăm să ne contactezi:

Anabela Hani

e-mail: anabela.hani@avalonmanagement.ro
tel: 0744 42 25 42

Paul Adrian Costin

e-mail: paul.costin@avalonmanagement.ro
tel: 0744 36 55 69

Te aşteptăm!