„CAMPIONII au coach!”
- program de specializare pentru ocupaţia

SPECIALIST ÎN ACTIVITATEA DE COACHING

Dacă eşti:

  • persoană interesată să-şi dezvolte o carieră în domeniul coaching-ului
  • persoană care a dovedit competenţe în management şi vrea să-şi dezvolte la un nivel superior abilităţile de leadership
  • conducător de echipe care investeşte în dezvoltarea profesională şi personală a colaboratorilor,

ACEST PROGRAM ESTE PENTRU TINE!

Programul de formare este proiectat în acord cu standardele International Coaching Federation (ICF), European Mentoring and Coaching Council (EMCC) şi Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC).

Programul are un total de 360 de ore, repartizate astfel:

  • 60 de ore teoretice organizate 4 sesiuni de câte 2 zile de curs în sală,
  • 120 de ore de activităţi practice, organizate în sesiuni de câte 3 ore – COACHING între NOI, COACHING în ACVARIU, Sunt COACH şi AM CEVA DE SPUS!, MasterMind COACHING, ANTREPRENORIAT în COACHING, programate după un calendar lunar prestabilit,
  • 60 de ore de coaching individual, cu minim 5 persoane diferite,
  • 120 de ore de studiu individual finalizat cu o recenzie de carte şi elaborarea unei lucrări la finalul programului.

Cerinţele pentru examenul de certificare ANC sunt:

  • test grilă de 20 întrebări cu răspunsuri multiple
  • o recenzie după o carte despre coaching, la alegere
  • un poiect cu tema: „Modelul meu personal de coaching”
  • o sesiune demonstrativă de coaching de 15 min

Categoriile de competenţe specifice în coaching care se obțin sunt:

  • Fundamentele coachingului
  • Coaching personal şi organizaţional
  • Etică şi standarde profesionale în coaching
  • Stabilirea relaţiei de coaching
  • Comunicarea în coaching
  • Atitudinea de coach
  • Tehnici de coaching
  • Evaluarea performanţei (metode)
  • Auto-dezvoltare şi auto-observare
  • Managementul contractului de coaching
  • Marketingul şi vânzarea serviciilor de coaching
  • Experienţă practică de coaching

Ce vei obţine la finalul programului? Vei fi capabil să:

  • comunici principiile etice şi standardele profesionale ale ocupaţiei de specialist în activitatea de coaching
  • negociezi şi să stabileşti acorduri de coaching
  • creezi încredere şi intimitate cu beneficiarii procesului de coaching
  • ajustezi atitudinea faţă de beneficiar în funcţie de derularea procesului
  • adresezi întrebări puternice pentru facilitarea procesului de coaching
  • orientezi beneficiarul către acţiuni centrate pe obiectivele sale
  • facilitezi ridicarea nivelului de conştientizare al beneficiarilor
  • facilitezi definirea obiectivelor de învăţare şi dezvoltare
  • facilitezi alcătuirea unui plan de acţiune
  • monitorizezi progresul beneficiarilor
  • facilitezi responsabilizarea beneficiarilor pentru asumarea şi efectuarea acţiunilor planificate

Modul de lucru va fi interactiv şi susţinut prin:

  • identificarea şi definirea noţiunilor şi distincţiilor fundamentale în coaching: decizie vs. alegere, responsabilitate vs. răspundere, realitate, adevăr, niveluri de comunicare etc. 
  • exerciţii relevante pentru punerea în practică a noţiunilor şi distincţiilor identificate
  • aplicaţii practice programate între sesiuni pentru fixarea experienţelor de învăţare
  • sesiuni de coaching supervizate

Însoțitorii de bord în acest demers sunt:

paul-costin.jpgPaul Adrian Costin

  • MBA, masterat în economie
  • Consultant în management
  • Trainer certificat ANC
  • Managing Partner Avalon Management
  • 12 ani experienţă în managementul companiilor
  • 8 ani experienţă în consultanţă de afaceri
 

 

costel-coravu.jpgCostel Coravu

  • Coach acreditat PCC ICF (International Coach Federation) cu peste 1.000 de ore de sesiuni de coaching
  • Learning Leader certificat ICA (International Coaching Academy)
  • Team Coach certificat LIM (Leadership in Motion)
  • Trainer certificat ANC
  • Preşedinte al Asociaţiei Române pentru Coaching – ARC în perioada 2012 – 2013
  • Membru al echipei de redactare a standardului ocupaţional „specialist în activitatea de coaching “
  • Managing Partner Harmony & Business Coach
  • 19 ani experientă în vânzări si managementul vânzărilor
  • 16 ani experienţă în managementul echipelor în mari corporaţii
  • Specialist în management si marketing (Universitatea Liege, Belgia)

 

cristina-manole.jpgCristina Manole

  • Consultant organizaţional
  • Trainer certificat ANC
  • Facilitator, certificat în sociodramă şi metode de acţiune – acordat de British Psychodrama Association prin Sociodrama Centre România
  • Formare în Coaching
  • Formare în Psihodramă Clasică Moreniană – 4 ani
  • Formare în Analiza Tranzacţională Organizaţională
  • Managing Partner EXCEED CONSULTING
  • 12 ani experienţă în training – locul 3 Training Awards Romania

 

alexandru-frumosu.jpgAlexandru Frumosu

  • Coach, trainer şi consultant – peste 25 de ani de experienţă profesională în diferite pozitii manageriale
  • Director Resurse Umane la companii naționale și internaționale
  • Diplomă profesională în Management, Open University Business School, U.K
  • Trainer certificat ANC
  • Tutor certificat de Open University, UK
  • Absolvent al Metasysteme Coaching Academy cu Alain Cardon
  • Associate Certified Coach – recunoscut internaţional de către International Coach Federation
  • Managing Partner EXPERTO CREDITE

 

anabela-hani.jpgAnabela Hani

  • Trainer certificat ANC
  • Facilitator de grup, certificat în sociodramă şi metode de acţiune – acordat de British Psychodrama Association prin Sociodrama Centre România
  • Psiholog şi Psihodramatist – absolvent al Asociaţiei Române de Psihodramă Clasică, psihoterapeut sub supervizare
  • 4 ani experienţă ca trainer în programe de formare şi dezvoltare profesională şi personală
 

 

Aspecte administrative

Preţul programului este de 5.875 de lei (pentru cursurile acreditate nu se percepe TVA) şi acoperă:

– cheltuielile de facilitare
 suportul de curs şi materialele necesare
 masa de prânz şi pauzele de cafea
 taxele pentru examinare şi eliberare a certificatului.

Înscrierea participanţilor

  • cei doritori să se înscrie la întreg programul o pot face oricând prin completarea formularului de înscriere şi plata a 50% din preţ, urmând ca restul de plăţi să se facă în două tranşe, 30% înainte de a doua sesiune teoretică şi 20% înainte de ultima sesiune teoretică;
  • după înscriere se asigură participarea la activităţile practice, iar în momentul întrunirii unui grup de 8 persoane se anunţă organizarea celor 4 sesiuni teoretice, cu frecvenţă de una pe lună;
  • pentru cei care doresc să participe numai la activităţile practice, preţul pentru o sesiune de 3 ore este de 100 lei; în momentul în care optează pentru înscierea la întregul program, sumele acumulate se scad din preţul total.

Locul desfășurării: va fi anunţat înainte de începerea programului.

Pentru alte informaţii şi înscrieri te rugăm să ne contactezi:

Paul Adrian Costin
e-mail: paul.costin@avalonmanagement.ro, contact@avalonmanagement.ro
tel: 0744 36 55 69, 0745 07 22 99