Curs acreditat de Autoritatea Naţională pentru Calificări
Program de specializare pentru ocupaţia FORMATOR
"Ia TOT și dă mai departe!"

 Dacă eşti:

  • persoană interesată să-şi dezvolte o carieră în domeniul formării şi dezvoltării profesionale a adulţilor
  • manager sau lider şi te interesează dezvoltarea profesională a colaboratorilor
  • activ în domenii precum vânzări sau marketing şi doreşti să-şi dezvolţi abilităţile de prezentare şi de influenţare
  • expert în domeniul tău şi vrei să-ţi împărtăşeşti în mod profesionist şi eficient experienţa celorlalţi stimulându-i să se dezvolte
  • trainer cu experienţă şi doreşti să te perfecţionezi în a stimula învăţarea activă prin interactivitate variată,

și iei în considerare și faptul că:

potrivit legislaţiei în vigoare „începând cu data de 1 ianuarie 2010 pentru a fi autorizaţi, furnizorii de formare profesională trebuie să facă dovada că realizează programele de formare profesională cu formatori care au pregătirea pedagogică specifică formării profesionale a adulţilor şi pregătirea de specialitate corespunzătoare programei de pregătire” – ORDONANŢA nr. 129 din 31 august 2000 privind formarea profesională a adulţilor, Art. 23, alin. (2)

ACEST PROGRAM ESTE PENTRU TINE!

Cursul este certificat de Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC), organ de specialitate în coordonarea Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului (MECTS). În urma examinării ANC, absolvenţii obţin Certificatul de specializare pentru ocupaţia Formator - cod COR 242401.

Durata programului este de 48 de ore şi se desfaşoară după un calendar care va fi stabilit şi comunicat după înscrierea participanţilor.

Conform Standardului Ocupaţional, categoriile de competenţe specifice pentru care vei primi certificare sunt:

  • Pregătirea formării
  • Realizarea activităţilor de formare
  • Evaluarea participanţilor la formare
  • Aplicarea metodelor şi tehnicilor speciale de formare
  • Marketing-ul formării
  • Proiectarea programelor de formare
  • Organizarea programelor şi a stagiilor de formare
  • Evaluarea, revizuirea şi asigurarea calităţii programelor şi a stagiilor de formare

La finalul programului vei fi capabil să:

  • realizezi o analiză corectă a nevoilor de training
  • să promovezi un program de formare
  • formulezi obiective de training bine definite şi să închei un contract de training benefic tuturor părţilor
  • proiectezi un program de instruire adecvat obiectivelor stabilite
  • organizezi o sesiune de instruire, utilizând eficient resursele
  • susţii o sesiune de instruire şi să-ţi atingi obiectivele
  • aplici metode şi tehnici speciale de formare
  • evaluezi impactul asupra participanţilor
  • evaluezi eficienţa unui program de formare
  • revizuieşti un program de formare

Modul de lucru va fi interactiv şi susţinut prin:

  • activităţi individuale şi de grup
  • aplicaţii şi simulări folosind instrumente specifice
  • discuţii de grup, dezbateri şi negocieri
  • reprezentarea scenică a unor situaţii cu ajutorul metodelor de acţiune
  • prezentări către grup cu oferire şi primire de feedback
  • supervizare şi coaching

Creatorii programului şi traineri

Anabela Hani – Trainer şi Consultant

  • Trainer certificat ANC
  • Psiholog şi Psihodramatist – psihoterapeut sub supervizare – absolvent al Asociaţiei Române de Psihodramă Clasică
  • Facilitator de grup, certificat în sociodramă şi metode de acţiune – MPV/SAM (Sociodrama & Action Method) prin Sociodrama Centre Romania – acordat de British Psychodrama Association.

Paul Adrian Costin – Trainer şi Consultant

  • MBA, masterat în economie
  • Consultant în management
  • Trainer certificat ANC
  • PM certificat ANC
  • Formare în sociodramă şi metode de acţiune – MPV/SAM (Sociodrama & Action Method) prin Sociodrama Centre Romania
  • Managing Partner Avalon Management
  • 12 ani experienţă în managementul companiilor
  • 8 ani experienţă în consultanţă de afaceri

Aspecte administrative

Preţul programului este 2.350 lei (pentru cursurile acreditate nu se percepe TVA) şi acoperă:

  • cheltuielile de facilitare
  • suportul de curs şi materialele necesare
  • masa de prânz şi pauzele de cafea
  • taxele pentru examinare şi eliberare a certificatului

Participanţi: grupul se formează din 8-12 persoane. Înscrierea se face prin completarea unui formular şi efectuarea plăţii.
În momentul în care se înregistrează numărul minim de participanţi, se anunţă începerea cursului, iar în cazul în care acest lucru nu se realizează, se returnează integral plăţile efectuate.

Locul desfăşurării: va fi anunţat înainte de începerea programului.

Pentru alte informaţii şi înscrieri te rugăm să ne contactezi:

Anabela Hani

e-mail: hani.anabela@gmail.com
tel: 0744 42 25 42

Paul Adrian Costin

e-mail:  paul.costin @avalonmanagement.ro 
tel: 0744 36 55 69

Te aşteptăm!