Sunt centrul universului meu!

Le dau oamenilor un motiv sa-si aduca aminte de numele meu!

Sunt multe momente in viata cand am reusit sa fac asta.

Daca ma uit retrospectiv in ultima jumatate de viata si iau in calcul experienta profesionala, pot spune ca fostii mei colegi de liceu au de ce sa-si aduca aminte de mine. Eram printre primii la invatatura, eram zvapaiata si pusa pe sotii, dansam excelent reggae si la petreceri rar mi se intampla sa stau la povesti.

In  facultate, jumatatea de olteanca din mine i-a facut pe colegii de facultate sa-si aduca aminte de numele meu. Inca din anul al doilea ma ocupam de vanzari (Avon Cosmetics) impreuna cu cateva prietene foarte dragi; la examene eram inconjurata de domni colegi care aveau motive pur practice de a se aseza langa mine, pentru ca-si doreau sa-si ia examenele si... poate, farmecul meu personal, nu avea de-a face cu asta. Râde

Mai tarziu, cei de la Globalnet m-au ales si mi-au dat o sansa. Ca proaspat absolvent de Stiinte Economice am preluat un job de economist pe care in doua luni am reusit sa-l schimb pe unul de Branch Manager. Cu siguranta oamenii de acolo isi aduc aminte de mine pentru ca in scurt timp am dublat rezultatele. Am mers mai departe la Pagini Aurii, unde 5 ani am vandut si am crezut in Pagitur - ghidul turistic. Oamenii de acolo ma vor tine minte pentru ca in primul an am realizat cele mai mari vanzari din tara, apoi am fost primul Key Account Manager recunoscut ca Top Performer.

Am mers mai departe cu Vodafone. Colegii mei vanzatori isi aduc sigur aminte de cele 24 de contracte pe o perioada de 3 ani, semnate intr-o singura luna, pe plaiuri maramuresene, in urma cu 9 ani. Fiind cel mai bun performer din regiunea Cluj timp de ani intregi, reprezentam suport pentru fiecare persoana nou venita in echipa de Directe. Aveam o relatie minunata cu clientii pe care ii gestionam (care, probabil, isi vor aminti ca nu conta daca este seara, sambata, duminica sau dimineata devreme pentru rezolvarea problemelor lor legate de colaborarea cu Vodafone, pe care le abordam la timp si cu profesionalism). Am pus prima caramida in ICP (Indirect Chanel Partener) unde am pilotat, implementat si dezvoltat activitatea canalului de parteneri Vodafone. Aici vreau sa-i multumesc Oanei Pascu pentru ca, saptamana asta, mi-a facut o bucurie enorma invitandu-ma la evenimentul organizat de Vodafone si cu toate ca nu mai lucrez de ceva vreme acolo, a amintit de mine si de contibutia mea.

Acum sunt antreprenor si sunt implicata in dezvoltare organizationala si profesionala.

In urma cu doua saptamani o clienta de-a mea m-a prezentat unui colaborator (potential client pentru mine) ca fiind „doctorul casei”, lucru care mi-a placut la maxim! Asa vreau sa raman pentru clientii mei, DOCTORUL CASEI. Recomandarile clientilor mei si faptul ca... s-au intamplat lucruri in urma interactiunilor noastre, este cartea mea de vizita.

Construiesc zi de zi o firma de consultanta, coaching si training in care creez cadrul ca lucrurile sa se intample profesionist: anamneza, diagnostic, transfer de know-how, tratament pentru „bolnav” nu pentru boala, implementare, urmarire si preluare ca model de best practice. Business Development Factory este conceptul pe care l-am creat si impreuna cu Avalon Management, sub deviza „When good enough is not enough”, consiliem clientii pentru  performanta si atingerea excelentei.

Exista si o dimensiune pentru prietenii apropiati – Moni, usor orgolioasa, olteanca-ardeleanca, care face ce-si doreste, care este admirata pentru cum impinge lucrurile spre actiune si ii ofera copilului ei tot ce este mai bun. Sunt sigura ca ei spun despre mine ca sunt un om de cuvant, pe care se pot baza in momentele critice, ca primesc ajutor cand este cerut, ca sunt un om de actiune, extrem de optimist, pentru care „se intampla lucruri”, pentru ca isi doreste foarte mult si lupta pentru ele.

Ne vedem la „Autopromovarea” – oamenii din jurul tau merita sa te cunoasca!

Un aricol de Monica Muresan

Lasati un raspuns



(Adresa de e-mail nu va fi facuta publica.)



Postat de:

Distribuie: